Regulamin Cofnięcia zaliczki

Regulamin Cofnięcia Zaliczki

Przed anulowaniem rezerwacji / wnioskowaniem o zwrot zadatku zaleca się przeczytać poniższy regulamin.

W celu anulowania rezerwacji pobytu i chęci otrzymania zwrotu wpłaconego zadatku należy:

Zgłoszenie anulowania rezerwacji jest przyjmowane drogą mailową na adres sargus.hk@gmail.com lub za pomocą formularza dostępnego poniżej i rozpatrywane w ciągu maksymalnie 30 dni od terminu wpłynięcia wniosku.

W przypadku rezygnacji z pobytu wymagamy od Państwa podania dokładnych i pełnych  informacji (Nie dotyczy w przypadku oferty bezzwrotnej tj. zgodnie z umową zawartą na portalach rezerwacyjnych):
Imię i Nazwisko osoby rezerwującej pobyt, Numer rezerwacji pobytu, Termin rezerwacji (od – do), Data wpłaty zadatku oraz Numer transakcji. Wymagamy również podania przyczyny rezygnacji z pobytu w Ośrodku Wczasowym.

Państwa dane osobowe są niezbędne z powodu konieczności wykonania procedury cofania paragonów fiskalnych (rozporządzenie Ministra Finansów z dn. 14.03.2013 w sprawie kas rejestrujących (Dz. U. z 2013r., poz. 363) zgodnie z § 3 ust. 5.

Zachęcamy do wymienienia wpłaconej zaliczki na Voucher, który mogą Państwo wykorzystać do opłacenia pobytu w ciągu kolejnych 540 dni.